Продавець "ФільтроМир" розвиває свій бізнес на Prom.ua 16 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1450 відгуків
promo_banner
+380 (66) 460-00-62
"ФільтроМир"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Умови обміну та повернення товару належної якості Товар належної якості може бути повернений за умови: - Він не використовувався. - Збережено його товарний вигляд, заводську упаковку, ярлики та пломби. - Є чек або інший документ, що підтверджує покупку. 2. Умови повернення товарів неналежної якості Якщо Ви отримали товар з виробничими дефектами або пошкодженнями, ми здійснимо його заміну чи повернення коштів. Повернення можливе за умови: - Ви повідомите про проблему протягом 7 календарних днів з моменту отримання. 3. Вартість доставки - У разі повернення товару неналежної якості доставку оплачує продавець. - У разі повернення товару належної якості доставку оплачує покупець. 4. Термін та спосіб повернення коштів: Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів після отримання та перевірки товару. Кошти повертаються на банківську карту, зазначену покупцем. 5. Адреса для повернення: Повернення товару здійснюється за адресою: м. Кривий Ріг, відділення Нової Пошти №25. Отримувач: Угренінов Андрій Телефон: 0664600062. 6. Процедура обміну та повернення: - Зв'яжіться з нами за телефоном 0664600062 або напишіть на електронну пошту aquaphor@i.ua. - Надайте фото товару (за необхідності) та чек. - Відправте товар за вказаною адресою. Після отримання та перевірки ми повернемо кошти або надішлемо заміну. Важливо! Товари, які мають сліди використання або пошкоджену упаковку, не підлягають поверненню, якщо причина повернення не пов’язана з виробничим дефектом. Дякуємо, що обираєте нас! Ми завжди готові допомогти у разі виникнення будь-яких питань.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner